Vanaf 4 augustus vindt op de Grote Markt in Haarlem weer het jaarlijkse eetfestijn Haarlem Culinair plaats. Een festival waar restaurants de bezoekers laten genieten van kleine gerechten van hun kaart. Voor deze gelegenheid is er een boekje uitgekomen waar de restaurants en hun gerechten in worden beschreven. Er staat ook een advertentie in van Opmeer PR & Communicatie. De advertentie is speciaal gemaakt voor Haarlem Culinair.
Als trouw bezoeker van Haarlem Culinair is het goed om de verbondenheid met Haarlem Culinair te onderstrepen met een advertentie. Op deze wijze is het mogelijk om met duizenden bezoekers in contact te komen. Uiteraard moet de advertentie wel onderscheidend zijn. Met een aangepaste slagzin 'Voor het bereiden van goede communicatie' en een aangepast beeld is dat prima gelukt. Door de toepassing van een QR-code, met een doorverwijzing naar de website, wordt er goed gebruik gemaakt van een nieuwe techniek.
Haarlem Culinair steunt dit jaar stichting zog zonder zorgen