loader


Laatste reacties

Nieuwe klant: Keerpunt

08-10-2012, 16:44 • 1478 keer gelezen
Nieuwe klant: Keerpunt

Opmeer PR & Communicatie heeft er een nieuwe klant bij. Het re-integratiebedrijf Keerpunt uit Hilversum. Keerpunt heeft samen met Nationale Nederlanden onderzoek laten doen naar de instroom in de WGA. De uitkomsten moeten zowel intern als extern vormgegeven worden. Het onderzoek, uitgevoerd door APE, laat opmerkelijke uitkomsten zien. In het  communicatievoorstel staan verschillende actiepunten beschreven. In oktober worden de medewerkers geïnformeerd met berichten op intranet en het personeelsblad De Punt. Deze artikelen zijn inmiddels door Herman Opmeer aangeleverd. Verder worden de accountmanagers voorzien van een presentatie en zal er geprobeerd worden om een artikel in een vakblad te publiceren.

Op 24 oktober 2012 zal er een persbijeenkomst plaatsvinden in Nieuwspoort. Daar wordt het onderzoek extern gepresenteerd. Keerpunt heeft gevraagd om hen te vertegenwoordigen bij de voorbereidingen van deze persbijeenkomst in Nieuwspoort, Den Haag. Deze bijeenkomst wordt samen met Nationale Nederlanden georganiseerd.

 

Over Keerpunt

Als re-integratiebedrijf is Keerpunt gewend werknemers en werkgevers op een persoonlijke en efficiënte manier te begeleiden bij de re-integratie. Zij helpen met de rechten en plichten die voortkomen uit de Wet Verbetering Poortwachter. Bovendien beschikken zij over kennis van specifieke problemen in verschillende branches. 
Door hun jarenlange ervaring kunnen zij garant staan voor een professionele begeleiding en een prettige ondersteuning van zowel werkgever als werknemer. Keerpunt vierde in 2009 haar tienjarig bestaan.

Reageer op dit artikel

Naam: E-mail: * Website:
Reactie:
*   Bij de eerste keer reageren wordt er een e-mail naar u gestuurd ter bevestiging van uw reactie. Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
Onthoud mijn gegevens
Stuur e-mailnotificatie nieuwe reacties.